Bursa BUSADER'in Yeni Yönetimi Anıtkabir'i Ziyaret Etti
Bursa Sağlık ve Eğitim Gönüllüleri Derneği (Bursa BUSADER) 4. Olağan Genel Kurulu'nun ardından göreve seçilen Dr. Fatma Akalp ve yeni yönetim kurulu üyeleri, Ankara'da Anıtkabir'e resmi ziyarette bulundu.
Sağlık ve eğitim alanlarında gönüllülük esasına göre çalışmalar yürüten, mesleki ve kültürel etkinliklerle de dikkat çeken Bursa BUSADER’in ziyareti, anlamlı görüntülere sahne oldu. Başkan Dr. Fatma Akalp, dernek yönetimi adına Atatürk’ün mozolesine çelenk bıraktı ve saygı duruşunda bulunuldu.
“Cumhuriyet değerlerine sahip çıkmaya devam edeceğiz”
Dr. Fatma Akalp, Anıtkabir Özel Defteri’ne şu ifadeleri yazdı:
“Aziz Atatürk,
Cumhuriyetimizin kurucusu, çağdaş Türkiye’nin mimarı zât-i âlinizin huzurunda Bursa Sağlık Eğitim ve Gönüllüleri Derneği olarak bulunmanın gururunu ve onurunu yaşıyoruz.
Size olan bağlılığımızı, minnetimizi ve emanetinize duyduğumuz sarsılmaz sadakati ifade etmek için buradayız.
Gösterdiğiniz ‘muasır medeniyetler seviyesini aşma’ hedefi doğrultusunda daha güçlü ve daha bilinçli bir toplum oluşturmak için çalışıyoruz.
Her adımımızda ilke ve inkılaplarınız bize yön veriyor, çağdaşlaşma mücadeleniz bizlere ilham olmaya devam ediyor.
Emanet ettiğiniz Cumhuriyet’in değerlerine sahip çıkacağımıza, bilimin ve aklın ışığında ilerlemekten vazgeçmeyeceğimize aziz hatıranız önünde söz veriyoruz.
Ruhunuz şad olsun.
Sonsuz minnet ve saygılarımızla.”
Bursa BUSADER Yönetim Kurulu’nun Anıtkabir ziyareti, Anıtkabir Müzesi’nin gezilmesiyle sona erdi.