Osmangazi Belediyespor, Arkas Spor'u 3-0 Mağlup Etti

Arabica Coffee House Erkekler Voleybol 1. Ligi'nin 15. haftasında Osmangazi Belediyespor, evinde konuk ettiği İzmir ekibi Arkas Sporu 3-0'lık net bir skorla mağlup ederek sahadan galibiyetle ayrıldı.

TVF Cengiz Göllü Voleybol Salonu’nda oynanan karşılaşmaya karşılıklı sayılarla başlayan iki takım, ilk set boyunca büyük çekişme yaşadı. Osmangazi Belediyespor, Ivan’ın üst üste bulduğu sayılarla hücumda etkili olarak ilk seti 25-23 kazanıp 1-0 öne geçti.

İkinci sette de başa baş mücadele sürerken, Bursa temsilcisi son bölümde yakaladığı 21-19’luk üstünlüğü koruyarak yine 25-23’lük skorla seti kazanıp durumu 2-0’a taşıdı. Üçüncü sete hızlı başlayan Osmangazi Belediyespor, set ortasında yakaladığı 4 sayılık farkı korudu ve seti 25-21, maçı ise 3-0 kazanmayı başardı.

Bu sonuçla Osmangazi Belediyespor, ligdeki beşinci galibiyetini alırken, Arkas Spor ise sezonun üçüncü mağlubiyetini yaşadı. Maç sonunda sporcular ve teknik heyet galibiyeti büyük coşkuyla kutladı.

“Hak Ettiğimiz Yerde Bitireceğimize İnanıyorum”

Osmangazi Belediyespor Kulübü Başkanı Fatih Karayılan, galibiyetten dolayı takımını tebrik ederek şu ifadeleri kullandı:

“Ligin iddialı ekiplerinden Arkas Spor’u evimizde 3-0’lık net bir skor ile yendik. Bu başarıda emeği geçen sporcularımızı kutluyorum, teknik ekibimizi tebrik ediyorum. İlk devrenin bitimine 2 maç kaldı. Bu iki takım da ligde üstümüzde. İnşallah onları da yenip hak ettiğimiz yerde bitireceğimize inanıyorum.”

“Maçın Genelinde Kontrol Elimizdeydi”

Osmangazi Belediyespor Erkek Voleybol Takımı Başantrenörü Güner Karakaya ise galibiyetten duyduğu memnuniyeti şöyle dile getirdi:

“Rakip takım köklü kulüplerden biri, onları da tebrik ederiz. Biz yeni yapılanma sürecindeyiz, ilk senemiz. Ligde takımlar birbirini yenebilecek güçte. İstediklerimizi sahaya yansıttığımızı düşünüyoruz ancak ders çıkarmamız gereken noktalar var. Çalışıyoruz, sabırlı olmamız gerekiyor. Genç ve iyi niyetli bir kadromuz var, daha yukarılara gideceğine inanıyorum. Maçın genelinde kontrol elimizdeydi, çok istedik. Yöneticilerimize, belediyemize ve emeği geçen herkese teşekkür ederiz.”