UEDAŞ'a Sürdürülebilirlik Büyük Ödülü

Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin destekleriyle düzenlenen 2. Sürdürülebilirlik Konferansı'nda, UEDAŞ, Sürdürülebilirlik Büyük Ödülü'nü alan tek kurum oldu.

Bursa Merinos Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen konferans, kurumsal ve bireysel sürdürülebilirlik bilincinin artırılması ve sektörel farkındalık oluşturulması amacıyla, alanında uzman isimleri ve iş dünyasının temsilcilerini bir araya getirdi.

Sürdürülebilirlikte Örnek Kuruluşlar Ödüllendirildi

Konferans kapsamında; üretim süreçlerinin çevresel etkilerinin azaltılması, iklim değişikliğinin sektörler üzerindeki etkileri ve küresel beklentiler doğrultusunda sürdürülebilirliği kurumsal bir strateji haline getiren kuruluşlar ödüllendirildi.

Bu kapsamda UEDAŞ, yürüttüğü çalışmalarla Sürdürülebilirlik Büyük Ödülü’ne layık görüldü.

Gençoğlu: “Sürdürülebilirlik Stratejik Bir Önceliğimiz”

Ödüle ilişkin değerlendirmelerde bulunan UEDAŞ Genel Müdürü Cihangir Gençoğlu, sürdürülebilirliğin kurum için yalnızca çevresel bir yaklaşım olmadığını vurguladı.

Gençoğlu, “Sürdürülebilirlik, UEDAŞ için tüm iş süreçlerimizi kapsayan stratejik bir önceliktir. Enerji dağıtım faaliyetlerimizi yürütürken çevresel etkileri azaltan, verimliliği ve dijitalleşmeyi odağına alan projeler geliştiriyoruz. Saha çalışmalarındaki önceliğimiz ise iş sağlığı ve güvenliğidir” dedi.

Bu ödülün, kurumun benimsediği sürdürülebilirlik vizyonunun ve ekiplerin kararlılıkla yürüttüğü çalışmaların önemli bir göstergesi olduğunu ifade etti.

Sürdürülebilir Enerji İçin Kararlı Adımlar

UEDAŞ, çevresel, sosyal ve yönetişim (ESG) ilkeleri doğrultusunda, güvenli, verimli ve sürdürülebilir bir enerji altyapısı oluşturmak için çalışmalarını kararlılıkla sürdürmeye devam ediyor.